Saknaden efter dig

Bilden är ej på willow utan hittad.
 
Så en ny valp är min plan sen min dalmatiner hund dog 2016 2dec har vart stor saknad och sorg för mig.
 
Önskar jag hade valp igen helst.
Men pengarna.
 
Kollar på hundar men dem har alla fel!?
Vad menar jag nu med detta jo men kolla bara på detta.
 
Kan ej med barn? Ok så med hund eller barnlös vem vet jag kanske får barn? Och om den blir rädd av barnen utanför ör det ej bra alls!
Next!
 
Kan ej med djur och andra hundar?
Som ej kan med andra hundar hur ska man rasta den besten?
Mitt i natten,ha den i blöja resten av tiden ehh låter ju hälsosamt.
Vad är det för monster hund! Låter ej bra
Har katter,chillor dem stannar 
Next!
 
Kan ej med små barn eller vid viss ålder!
Ok hur vet hunden skillnad på ålder?😅🤣😉🙃
( låter lite som en aspberger där vet folk reagerar på det men jag menar ej negativt så läs det ej negativt ta det med 5kg salt nypa liksom. Ok!)
Jag har vänner med aspberger i olika grader och mött folk haft ex i hög grader och alla är olika men grund för Asperger är barnliga söta reaktioner vad skulle en aspberger säga jo hur vet hunden skillnad på ålder? Men dem vill veta det, det är det jag älskar folk med detta så döm ej innan ni läst klart.
I love it tänket oskuldsfullheten barnet som lär sig jaa så faktiskt.
Är ej själv detta.
 
Hundar som ej kan med män?
Så vara utan pojkvän låter ju trist!
Next
Som ni ser hela inlägget är lite asberger tänk så att ha asberger gör en ej nåt dålig.
Så nu väljer jag tänka så underbart som asberger.
 
Hundar som kommer utomlands,från olika ställen som har hundar?
Nej det är dem som har mest krav som jag nämnt om innan plus 
Detta 
Bör bo i hus och ha tillgång till inhägnad?
Vilket lyxliv dem förväntar hunden få när man ej är gjord på cash men kunde ge hunden en familj utan deras idiot krav men räcker ej!
Mest idiotiska man läser kan troligtvis ej vara med katter? Men UNDERSÖK detta då idioter lär dem och ni får fler hem KANSKE? Suckar.
Next!
 
Så valp!?
Den lär sig 
Barn i alla åldrar
Dem lär sig från tidig ålder om allt
Men 10-15tusen är mkt kr!
Next dream eller spara?
 
Tiden visar 
 
Önskar pengar nu inte divine timing utan nu
🤣
Otålig punkt nu.
 
Kram på er 
 

Kommentera här: