Så efter en tids avbrott

Försöker vi igen att skriva lite blogg.
Hej hej kära ni som hittat hit med ev igen eller första gången!
 
Svårt via mobilen då man vill skriva mkt, det blir en del stavfel men denna mobilen jag har nu är bättre än min förra omöjligt med den tur denna rättar felen snabbt. Dyslexi hjärna är ej kul fnissar😆
 
Får tecken ofta fick ett senast igår kväll stor fjäder som helt plötsligt log på mitt bröst precis efter min vän gav mig detta kortet! Tack min vän så tacksam och tack mitt ängla team.
 
Så då blir man både glad, tacksam,rörd.
Tack mitt ängla team för detta 🙏💕🥰😇
 
Jag har haft min insta snart 1år 10juli 2019.
Tänk att tiden går så fort ibland.
Korpängel heter jag där.
 
Har fått äran spå nya personer, känna många under denna tiden.
Har även startat en medlems sida och andra Instagram sidor så min blogg har fått ligga lite logt med.
Beklagar men tiden sen jag vart poppis räcker ej till allt.😔
 
Så idag ett inlägg uppdatering vad sker i korpängels liv!?
 
Så medlems sidan för seriösa dem får extra erbjudanden och lära sig saker och jar lives igtvs där.
 
Och mina andra instagram sidor då?
En engelsk så jag når ur mer.
En om färger min färgglada sida där jag visat diy tips och postar om saker jag gillar allt mellan himmel, jord.
Sen min magiska droppar såklart finnes med på insta.
Sen har jag en läshörna där jag säljer böcker som gjort sitt som är lästa av mig eller bara gjort sitt.eller postar om saker som har med böcker/filmer,göra med.
Det var allt.
 
Men tar massa av min tid.
Brukar vanligen ha tid att äta kl24 eller 01 om jag ätit alls.tro mig älskar det jag gör,att skriva med klienter, vänner, få göra lives igtv.
 
Jag spår på korpängel tors,sön lives blir till igtv som jag behåller ett tag.
Sen slänger jag dem.
 
Jag spår ger rådgivning via cam genom Messenger och insta.
 
Håller igång medlems sidan med saker lives igtvs om olika saker. 
 
Har samarbetspartners gör reklam för dem och även kört live med en fin samarbetspartner jag så uppskattar.
 
Gå in på wisdow of mansno och handla i rabatt kod skriver ni korpängel får då 25% rabatt på er order. Bra va?
 
Har många samarbets partners kommer skriva om dem här i olika inlägg.
 
Saknat skriva bloggis inlägg men ej vetat om vad sen har tiden sprungit sin väg.
 
Är singel mår bra ok för det mesta fast jag har mkt,göra varje dag behöver 48tim på ett dygn, ha 8st armar eller en klon.
Kärlek finnes bara tid till mig nästan nu,djuren mina och vardag sen alla instagram sidor och mina projekt samarbeten.
Är i riskzonen astma,allergier gör en sensitiv.så vara i karantän valfri sådan är en självklarhet samtidigt vara ute och ha avstånd men kontakt.
 
Corona har fått mkt till mig om det.
Men dem teorierna lämnar jag till min Korpängel på insta sidan.
 
Lite så här och Lasse Åberg om du går fort,ler ser ingen du är ful!
 
Man går nästan på autopilot efter ett tag ni som läst det inlägget vet.
 
Så ja jag tar pauser andas reflekterar med.
Vill ej autopilota.
Ibland ok men för ofta börjar kännas i kroppen nerverna.
 
Då min bästa kompis fick åka in på rehab i veckan.
Pga han åktr in akut till sjukhus dör blodprov visade han tagit droger men det var ju npn månad sen.för att ej fp problem i sitt land där han bor åkte då in frivilligt på 3 månaders rehab.
Så jag lovade han göra Saker hålla igång på många sett,tänka på mitt bästa med.
För han anser jag ger för mkt av mig själv.
Tack vare mig han kunde släppa 
Droger cigaretter kaffe och alkohol så jag har hjälpt han massor med..
Som klienter 
Med courdcuttings mm.
Finnes då där lång tid efter en sån sak.
 
Jobbat mkt med mina sår trauman och hittat vägar att hjälpa andra på med.
Så jag är den jag är inte perfeckt men tack vare saker kan jag hjälpa andra.
 
fast jag jobbar på mitt mina sår trauman än är ej hel,mår ej alltid bra men det är livet.
Jobbar då jag mår bra.
 
men klarade av massa förra året läkte sår trauman själv utan nån hjälp direkt.
Sånt glr ont,tar tid,man kan bli trött i själen, min deprission ploppar upp i bland när jag är stressad med och får obalans så jag måste ha balans och göra sånt jag älskar men ha balans med ge,göra spå jobb, inte ge ge ge. Så tid till mig och min hälsa.
Äta sova skita är base😅😉
 
Så en liten kom ihåg lista kommer i slutet här är långa drag på listan.
Kanske dem kan hjälpa andra med?
 
Jag ska ha planer att se fram emot även om det är covid 19 ska jag ej sluta leva men lever säkert och är mest ensam.
Tvätta händer basic för säkerhet.
Men behöver jag gå ut vara med folk så ska jag ej tillåta rädsla ta över mig utan jag måste kunna leva ändå livet stannar ej fast covid19 är här. Vi får hitta en genväg och ha inre balans vad är viktigt vad är mindre viktigt?
Jobba innåt. 
 
Att se vilka som är ens vänner vilka som bara snackar eller kommer då dem är nyfikna dem som ej finnes då man har sorg eller smärta mm är inga vänner jag vill vårda vänskapen med.
Ja viktigt för mig,inse vad jag vill lägga tid på bra vänner eller dem som ej funnits där som ej hör av sig. Är nog ej i min vänkrets mer. Så måste jag ju tänka om jag känner jag gjort saker som att skrivit tat kontakt men det ej går fram,duger?
Så folk tyvärr inser jag att dem kan älta saker man sagt gjort fast det var en fis i rymden och handla om mest att jag måste säga nej.så att personer som ej får min 100% tid uppmärksamhet,får ett nej ej kan ta ett nej,sen hittar allt fel i om jag tar tid till ett tömma garage projekt? Såna folk man trodde skulle vara ens vänner för ett år sen och idag se dem ej bryr sig ett skit fast man åkte många mil,hjälpte hen,dennes familj känns i hjärtat likaså en som låtsades för att bara få info som den använder sig själv av och sen tjänar pengar på?
Eller den som sa missfall är sånt som händer?
(Ni vet min sorg smärta efter missfallet förra året skrev nog något om detta.😪💔)
Så jag har sett under detta året vilka vänner som ej är bra,dem som snabbt försvann.
 
Oxå såna som kom in dessa
Personer som använt kopierat av mig när jag spår att säga samma saker om kort medans mitt ängel team berättat för mig och energier i alla personer är olika så de passar ej samma budskap till alla det blir olika för varjeperson.tror jag ska demonstrera det i en live!
 
Men blev ledsen att se folk använder mig sen så skiter dem i mig.så där har jag fått nog.
 
Kan dem ej finnas för mig och ens ta tid,skriva och snällt tillbaka utan tjurigt så då har dem väl gjort sitt val att jag ej längre får plats i deras liv.,när man använt klart mig så var det väl ingenting mer,ha mig kvar?
 
Jag lägger tid försöker men gör ej folk nåt tillbaka och är elaka så den skiten attityden är nåt dem har sina egna problem,fel i livet med sånt behöver ej jag i mitt liv.
Negativiteter och tjurighet för jag ej fanns där när jag har en deadline.
Verkar som folk ej förstår saker ur andras perspektiv och är lite narrow minded.
Finns alltid där är trogen vän men viss skit betende från andra  blir för mye.
 
Jag ska göra mer
Pyssel diy läsa vara kreativ skapa göra om i mitt hem,liv för min skull ta bort det som ej funkar,ej ta skit från någon. Aldrig mer titta ner igen!
 
Lite så här ut och leka skapa sjunga dansa och vara på mina magiska ställen.och önska mig bra saker fortsätta affirmera mera tro bra saker kommer även mig och nu känns det som så med.
Min tur med att få drömmar uppfyllda i can feel it in my vains and blood and in my bones changes are coming and goodies is on my way! Yay! 😅😉💕🥰🙏😇
 
Jag ska
Alltid hjälpa andra men ej så det kostar min hälsa mer
Spå 
Göra lives och igtvs
städa,möblera om
fixa lådor 
Sälja 
Skänka 
Spara
Göra om lådor 
Och material 
Och jul påsk halloween minnen lådor 
minns ej om jag skrev att jag tömde mitt garage på sen sommaren,hösten och skada min fot tom.
 
Här kommer lite om detta 
Änglarna lova jag skulle klara av allt inom 3mån då mitt garage skulle bli tomt. Jag blev guidad att ha en sandal som gjorde jag kunde gå?
Så då klara jag av flytta saker möblera om,läkte i foten ändå..
Så tacksam men lådor att gå igenom packa finnes det gott om,ännu.
Hann skänka massa saker och har mer jag vill bli av med.
Men tid att gå igenom har jag ej men får hitta det är covid19 så den pausar annat så då får jag göra detta ha en plan för det.
allt som var där i garaget är nu i källaren extra förråd och i min lya lådorna måste gås igenom men nu sparar jag lite kr på att ej ha garage varje månad. Bara det är bra,skoj.
 
Så fixa lådor pyssla ha balans tid,vila reflektera är min lista kortfattat!
,jobba på med mina saker medlems sidan mm.
Men lyssna på vad jag behöver man behöver ej ge 100% till någon än sig själv det är ej ego det är livet!
Man lever ju ändå med sig själv och måste vara sin bästa kompis.
 
Jag är super stolt, nöjd med hur långt jag kommit och resan frammåt får man se.
 
Ni hänger väl på?
Och följer mig på insta med!
 
Lite så här när folk tycker och vill bestämma över en det är ej ok jag kör min grej ändå 
Mina hårfärger smycken kläder piercingar tatueringar har blitt mer tatuerad med.
Mer inlägg kommer 
 
Kram ljus kärlek magi till er Fånga dagen och 
Magisk sus, dus kärleks brus
Er
Korpängel häxan Trollsländan 
 

Kommentera här: