Picking myself up!

Så det kommer lite olika inlägg här när jag känner skriv sug
 
För ett tag sedan 
Gjorde jag en live med min bästa kill kompis på min engelska kanal instagram.
 
Och detta är väl vad vi försökte lägga alla bitar på plats och fortsätta leva trots corona som härjar och pausar allt.
 
Han skötte sig bra men så blev han sjuk, då ser dem att han hade använt tyvärr visar det ej när så även om han vart drogfri ett bra tag månader räckte bara det där blodtestet.
 
Jag hjälper andra 
Med beroenden och klippa bort det courdcutting men även
Med personer man har band till som sårat skadat en eller man ej kan gå vidare ifrån
Har hjälpt många och det är alltid en ära spec,se hur deras liv vart bättre enklare lättare mm.
 
Så boka in er på Courdcutting hos mig eller för beroenden.
 
Jag då?
Jo jag jobbar med det jag gör courdcutting för andra jag har gjort mkt sånt själv med mm saker.
 
Och pratat om saker med fina vänner. 
 
Så ny start lite här i bloggen 
Picking myself up och wrap it together från mitt avbrott tills jag är här,nu.
Behåller inläggen som vart förra året.
Och fortsätter förmedla det som ska ut här på sidan.
Men mycket kommer vara på medlems sidan fakta,sånt att jag lär ut saker där.
Så jag kanske skriver lite här men visar lär ut där.
 
Hur tar man upp sig igen då efter förluster smärta och motgångar?
Alla är olika så sant hur du kan ta dig upp och andra ej funkar så som du kan görat på.
Har ni tips till andra skriv gärna en kommentar nu hjälper vi varandra under dessa jobbiga tider.
 
 
Men en grund som funkat för mig är
 
Prata
Skriva
Courdcutting 
Sova vila äta skita 
Göra sig upptagen med saker man tycker om är bästa medicin som musik film,även böcker djuren och goda vänner 
Över tänk ej saker det gynnar ingen.
 
Och var snäll mot dig själv,andra om du ej gått i dennes skor vet du ej så döm ingen förens du har all fakta på bordet.
 
Men men ibland visar det sig att du visste precis lita på den där känslan det är ditt innersta din intution
 
Men glöm ej bort,var snäll mot dig själv!
 
Så här gör jag lämnar efter mig godhet för jag försöker vara snäll men rättvis tar ingen skit.
 
Var alltid snäll men bli ej använda och ta ingen skit.
 
Blir mina avslutande ord
Kram ljus kärlek 
Er 
Korpängel häxan 

Kommentera här: