Varje dag oftast eller ibland

 
Lite så här vissa dar eller ibland eller varjedag.
Att ej tänka oj vad mkt energier som påverkar
Och mrg nu och allt annat 
Detta kontrollerar ej mitt liv det kan påverka lägga sig i men jag skapar mitt liv och min egna värld.
I got the power!
 
Man ska tänka idag gör jag mitt bästa även om det är äta choklad och ha bullshit detectorn på för att skydda mig mot allt för många som är negativa drar energi och är energi vampyrer men man får bara helt enkelt spara på sin egna energi och fylla på så gott man kan.
Och ha ett skydd mot bs helt enkelt ✋ stop no more bs! 
 
Hitta sitt sett att ladda upp sig på göra det man behöver och tycker om.
Ibland pausa och stoppa.
Ibland jag behöver egen tid kallar det ego tid inte för att vara ego men ego tid din tid inget egoistiskt utan livsnödvändigt med att lyssna på vad du behöver.
 
Nu behöver jag andas ok! 😅 Lite så.
 
Kroppen talar om vad vi behöver.
Så lyssna
Mitt öra är trött idag den smärtar vill nog ej höra bs just nu så vila från bs kan stå på schemat för mig och passat på skriva lite blogg inlägg.
 
Hoppas det glädjer hjälper någon! 😊
 
Så låt mig höra från er
Vad gör att just du hittat hit eller följer min blogg?
Ris och ros?
 
Kram ljus kärlek
 
Er väg ❤️

Kommentera här: