Spell making!

i mitt kök har jag gjort en hörna spec för magi och ritualer och dvs spell making
Är nästan klar ska ha in mitt gamla altar bord in i köket sen blir det fint och hitta ett bra ställe för jord altaret!
Får nog bli med älvorna den får stå och bland tomtarna blir nog bra och fint.men i
Vilket rum får framtiden utvisa.
 
 
Även då jag lagar mat tänker jag alltid tack för du blev min/vår middag och mättar ger mig/oss näring!
Oavsett om det är växt eller djur jag äter.
Har sen ett tag börjat äta mer vegetariskt mat.
Och tänker då jag lagar att min kraft kommer i maten.
Jag fastar ganska ofta och försöker äta ok mat mest eko och köper mat som går ut snart för det är ok mat.
Och bra för miljön.som jag försöker tänka på.
 
Använder mig av magi i det mesta i min vardag.
 
Och känns extra kul att ha en häx hörna i köket
Och även en liten på balkongen.
Där jag kan bränna örter lappar spells önskningar klippa av bort band och saker mm.
 
Där på balkongen brände jag önskningar i kväll.
Så vi får se hur det går med dem. Spännande ❤️
Bollen är i rullning det känns nu kommer bra saker min väg.
 
Att va häxa är att ha magi i vardagen även dem dar då allt flyter på och man är mindre häxa.
Mindre häxa blir jag ej men vissa dar är man bara den där tjejen.
Men oftast hon som är läskig och vet saker.😉😂
 
Hoppas ni har haft en magisk kväll
Imorn får jag nyckeln till frihet känns det som och till mitt nya kapitel.
 
Kram ljus kärlek och magi
Er Trollslända korpängel häxa ❤️
 
 

Kommentera här: