Får tecken fortfarande varjedag

På ett eller annat sätt och det gör mig glad och tacksam och överväldigad.
Ibland hittar en liten tår ut från ögats vrå!
Av tacksamhet och glädje att de är där och dem got my back!
 
Såg denna svartvita fjäder utanför min port där jag bor!
Hann precis se den trampade på den nästan
Men ångrar jag ej tog den.🙁
Tror skata men den log så knasigt så javisst det är ett tecken.
Hittade 
 Precis det jag behövde.
Förändringar kommer tack 🙏
Och tolkar även färgen svart och även färgen vit!
Så jag är skyddad och min ängel är med mig Det gör mig glad eller guider änglar är med mig och mina små magiska väsen och magiska droppar såklart! 😉
 
Hör oftast låtar och det ger mig tecken på saker och ting är om mitt liv just nu, som tidigare med.
Och jag ser nummer ofta repeterade gånger.
Som ger mig ledtrådar om saker.
Jag och mina guider pratsr genom radion 😂😅
 
När åkte hem från Norge förutom att jag fick träffa på Pearl i bilen vilket var så starkt och ledsamt samt tröst i sorgen ett avslut.så kom nåt mer över mig.
Så kände jag när jag åkte hem en oerhört stark sorg jag började gråta för den var så fruktansvärt stor.
Det var tf/sm min.
Det var blandat av sorg och smärta och depprission och dåligt mående pga vad man gjort och sagt!
Men
Det var oxå ett farväl. 😭💔
Det var den 13juni jag åkte hem.
Ser nu i skrivandets stund nr 14:14!
 
Så jag visste att det var dags att göra klippa av band och reningsritualer.
Till månens hjälp under litha gjorde jag en hel del djupa saker.
 
Har jobbat med att släppa taget om det förflutna
Och leva nu och här. Rena mig och mitt hem ska jag göra mer sån djup reningsritual nån dag.
Tar mkt energi att göra det och renar städar så länge på annat sett.
Men har behövt 
Förlåta och klippa av band energier sen min resa i Norge då jag började med detta där ihop med mina vänner.
Vi gjorde ganska mycket saker klippa av band rena hem mm.
Gjorde ritualer när fullmånen skorpionens måne var då jag var hemma igen. Så jobbat hårt med dessa saker under juni.
 
Ja det
Känns bra nu efteråt! Efter dessa ritualer reningar mm men mer större rening sker snart i mitt hem och mitt liv!
Allt tar sin tid att kasta ut en gammal soffa och skärmvägg plus matta gjorde massa för mig.
Renat på olika sett och det gör skillnad.
Glad för mins största förändringar i år
Läkt mina sår
Läkande skrift
Och min blogg
Motionsvanor träning yoga simma försöker så gott jag kan då ommöblering bära tungt ger träning vilar jag dem dar från träna!
Att finnas där för andra att hjälpa andra ger mig massor.
 
Men allt jag gör gör nytta för mig den jag blivit!
 
Vet saker får ta tid men känner
Ro och frid i
hjärtat att jag blitt healad i hjärtat
Är kär i livet igen!
Känns magiskt och bra.
 
Jag var den pärlan den magiska droppen som försvann för du höll för löst och vårdade ej oss.
Farväl min älskade du 
Nu lämnar jag dig helt bakom mig.
För kan man ej ha förståelse och förlåtelse att kunna se längre och djupare.
Att förstå längre och djupare.
Och att se sina egna fel och brister och vilja förändra att läka sig själv.
Och vilja jobba på en grund.
Att vilja vara tillsammans med någon kanske inte alltid enkelt men man laga det som är trasigt för att det är värt det.
Ser du inget värde i mig och i ett oss kommer det finnas andra som ser värde i mig.
Klart jag sörjer och har sörjt 
Klart jag lider och har lidit
Klart att det gör ont men det gör gott
För jag kan inte stanna still vänta hoppas längta efter någon som aldrig ser mitt värde.
Jag har ett värde Jag är värd att bli älskad här och nu Nu är jag är värd ett bra liv och kärleken fastän jag har sår eller ett förflutet.
Dem orden dina sista ord var att jag ska ha ett bra liv så ska jag ha det och det blir nu utan dig.
Hoppas du får allting du drömt om för jag lever i mina drömmar nu för nu livet sker.
Vi kunde haft ett barn vi kunde bott ihop i hus.
Du slänger iväg mig och ett oss.
Om man inte jobbar på sina egna fel och brister och trauman,sår. och men och den ena gör allt läker såren trauman minnena.
så hamnar man i en glipa och den glipan
är svår att fixa om man inte vill se till sig själv
Och tar hand om sig själv.
Det är att prata om sina erfarenheter sår minnen trauman med någon eller skriva om dem!
Att ständigt fly undvika kontakt kommer med undanflykter som blir värre med tiden som känns som lögner när man enkelt kan säga ordet det är över.
Att hålla på ge hopp ljuga om saker
är inget normalt betende som grundar i någons karma eller trauma man upplevt ingen som har sår
Och gammal karma.
karma från ens familj kan hängas över på dig om du beter dig likadant.så ingen skulle
beter sig på detta sättet.
Har skrivit många inlägg om detta men för han betyder mina ord ingenting för det är lättare leva i förnekelse.
Så här har du ditt avslut hoppas det känns bra i dig med!
 
 Jag kommer inte in i hans värld för att förstöra och förgöra om jag triggade ett minne så dags att läka det en g för alla men tydligen är det mina sår upplevelser trauman sår som förstörde.
Men det handlar om om vad man gör hur man agerar, inte bara vad man säger lovar men sen ej håller.
Drar man undviker man flyr man så finns det något bakomliggande.
Så släpper detta här för jag kan inte påverka eller förändra det som varit hänt sagts och gjorts. Jag kan bara vara ,leva i min tid och värld och sanning,en dag hinner du kanske en kapp min kära vän och kärlek men tills dess lev ditt liv väl och lev Var inte rädd för du är och var älskad för den du är var du var är tillräcklig du gjorde mig fel och sårade mig men jag förlåter dig men accepterar ej samma skit betende.
Oavsett sår eller sjukdom minnen trauman blir man aldrig kall mot någon som lider efter våldtäkt och misshandel mobbning.nej vi behöver ingen som säger ens sår förstör för man har lidit tillräckligt och jag räcker till ändå trots detta har jag kärlek att ge och allt det vackra togs ej ifrån mig.
Och vi behöver en kram och uppmuntran och kärlek så tack du lärde mig älska mig själv sätta ett värde på mig. 
 
Den 14 juni såg jag in i dina ögon och visste du skulle läka mig!
 
Tack A du fick mig att läka mer
Efter varje promenad och skratt kändes livet hoppfullt igen.
 
Att bli kramad av dig gjorde mig numera hel och ung igen som levande.
 
Du kanske blir mitt nya kapitel min nya berättelse i min nya Saga mitt nya liv och slutmål.
Tiden får visa men magiska dropparna lever vidare
I hans ögon för han behandlar mig bra och värdigt!
Den dansar i hans skratt, i hans ord.
Även om orden är få så syns allting i ögonen.
 
Tack för att du kom in när jag behövde dig som mest!
 
Tack även du som från första kramen tog mitt hjärta jag glömmer dig aldrig du var min mening
Hoppades jag var din dröm och tillräcklig för
jag läkte för vår skull men det var ej tillräckligt så jag hoppas vara tillräcklig för mitt nya äventyr..
 
Nya äventyr som börjar nu.
 
Det gör
Jätteont att skriva dessa ord men nu börjar mitt liv om igen!
 
Sorg o smärta i mitt hjärta
Fylls med hopp och kärlek nu.
 
Kärleken till livet!
 
 
Ibland när man inte får ett avslut så måste man bestämma vad man ska göra efter 7 månader får man inse att 
Hoppet är förlorat hoppet är kört.
Och man måste gå vidare, Det är det  jag nu gör
Och tar ett farväl.
 
Hatar inte dig jag kommer alltid att älska och respektera dig.
Du var mannen i mitt liv.
Så jag hoppas du gör mig stolt Gör någon annan lycklig men först
och främst dig själv.
 
Tack för allt! ❤️❤️❤️
 
Sista gången du besökte mig andligen var
när jag skulle sova var då i Norge sista nätterna.
Sen dess har du ej dykt upp i mina drömmar eller andligen.
Det var som du visste din sorg den 13 jag kände när jag åkte hem
Att den 14 förändras mitt liv helt och hållet och då träffar jag någon som ödet förde till mig.
Och du visste då att du hade förlorat mig.
 
Jag är ledsen för detta samtidigt är jag glad.
Det är ej meningen jag ska vänta ett helt liv
På att du ska jag hitta tillbaka till mig igen.
 
Det är meningen jag ska leva med någon som ser till mitt bästa.
Och jag hoppas det kan bli han min nya början.
 
Förlåt mig men jag måste gå vidare efter 7månader!
 
Om du ser detta inlägg förlåt jag gav upp men du krossa mitt hjärta.
Jag vill ej må dåligt mer från din karma jag har tagit hand om min egna.
 
Men tack för tiden och lärdommarna
Jag vet vi hade blivit bra föräldrar och levt lyckliga i hus och haft allt.om jag hade fått behålla barnet i magen.😭💔
Jag ville detta med dig,alltet.
 
Men dina sår tvingar mig att gå vidare för jag ej får komma in.
 
Så lev väl och vackert det ska jag ha ett magiskt liv!
 
Kram ljus kärlek ❤️
Den ledsna men glada 
Häxan korpängel Trollsländan ❤️
 
 
 
 

Kommentera här: