Anledningen

Jag ej skriver inlägg ofta är pga
 
Dessa saker
 
Möblera om här hemma se längst ner vad som hände då jag själv envisades att försöka flytta tyngre möbler.
 
Fixa med alla kartonger från butikstiden som är att
Fixat Skänka sälja spara kasta kartonger!
 
Har lagt tid på korpangel instagram sidan min.
 
Har lagt tid på garage, förråds ,källar rens.
 
Har skadat min fot och ben förra veckan i onsdags skadade jag mig en hylla föll på mitt ben är tacksam turen i oturen den ej föll över mitt huvud utan mitt ben och fot synd den vart så skadad så jag fick en vrickning. Tid då för att gå innåt och vara väldigt mkt still. Och vila lite kvinna tycker andevärlden.
Sry för läskiga bilder och för håriga gorilla ben men jag vägrar raka mig när jag har stora blåmärken och sår. 😅😬😳😢
 
 
Andevärlden skällde på mig
Hade slutat äta har som yngre haft anorexia och toterexia.
Jag gick lite in i det betendet igen dåligt vet det.
Och jobbade för hårt stressade och en hylla åkte över mig och var min wake up call.
Andevärlden sa
Du måste ÄTA så löser sig resten
Jag försökte motargumentera att nu förlorar jag tid, Jag har en deadline ,jag hinner inte och det här kommer aldrig gå jag är tjock och nu måste jag förlora lite på kroppsformen min.lagt på massa vikt sen min hund dog och efter missfallet och har tränat en del hemma och glömt muskler väger ju mer än fett. Jag är för hård mot mig själv har ju lyckats gå ner 46kilo så min hud är ej vacker mer ,mer som ett russin.
Så jag vart ledsen när jag visade upp mitt resultat av liten tids tränande och någon sa jag borde träna mer och hårdare. Tiden att träna mer och hårdare samt orken finnes ej. Så jag vart nere och slutade äta vilket är idiotiskt.
JOO sa andevärlden Om du äter så ser vi till att resten löser sig.
Ok?!
ÄT nu!
jag började äta igen fast det tog emot tidigare så hade jag ju nästa spytt upp maten för jag kunde inte stoppa i någon mat i munnen.
Och ingenting smakar.
Så tvingat i mig mat
Och tur var att min pappa kom hit varje dag sen jag skada min fot och ben han hjälpte mig här hemma och kom med mat tack pappa 🙏❤️.
 
Märkt när jag läkte dessa dar tills idag att jag har faktiskt gått ner i vikt och känner mig fin i kroppen med. Så tack för det med mins änglar 😇💕🙏
 
Andevärlden sa också att använd denna sandal Det var nästan som Askungen här har du en sko lite så. 😂😉😍
Den sandalen är hård och ganska hög så man kan inte böja foten när man böjer foten så gör det ont Och den får aldrig tid att läka de sa använd denna och du kommer kunna göra allt du behöver göra.
 
Wow tänkte jag!
Allt?
 
Ja allt!
 
Sandalen gjorde att jag kunde stödja mig att gå konstigt på foten men jag kunde ändå stödja mig att gå på den på något vis. 😂🤣
Jag staplade mig fram och kunde tom med min fars hjälp bli klar med omöbleringen av flera rum!
Fråga mig ej hur det gick till vi bar möbler utan problem!
WOW vi båda var impade min far var tveksam för jag stödjer foten redan så fort efter min olycka. Han trodde det skulle ta veckor så som jag med trodde för det har det alltid gjort.
Men att jag kunde igår måndags gå på foten i vanlig sko nerför 4trappor och köra bil hade jryckor och lastade av trycket vilade fötterna ofta mitt vänstra ben och fot vart så trött av detta.
Men det är ett mirakel
visar att andevärlden änglarna mina guider verkligen hade rätt!
 
Lite som att måste vi kasta en hylla på dig för när du ska lyssna fatta! 😂🤣😉🙃😬😳
Opsie sry
 
Så jag äter mat lagat mat några dagar med.
Mina föräldrars spis gick sönder så då fick jag försöka laga min egna mat stående på ett ben och ibland hoppandes och gåendes konstigt men jag fick i mig maten i allafall! 
 
Så jag hann möblera om
Ett rum kvar med ställa in ett rottingsett och byta plats på mina chinchillor och en hylla med målarböcker pennor mm väldigt tung 😅😳🙄🤔🙃😬😳
Hoppas min far kan hjälpa mig med den.
 
Djur rummet som var mitt andliga rum har blitt bra ska även rita där har ett sjrivbord vid fönstret kan se ut där och sen sks jag fixa ett hörn för att kunna  meditera på har ett i vardagsrummet redan.men i djur rummet med kuddar och mattor.ska bli mysigt att
Mysa med mindre djuren.
 
Katterna får komma in och leka med chillorna med ibland det ska nog gå bra.
 
Men feather får bara flyga när dem ej är inne i rummet! 
 
Ska bli mysigt med tid med henne! 😍❤️
Och med alla gerbiler och ödlor och chillor! Mitt lilla zoo.
😊
 
Och fick igår veta på sjukhuset som jag besökte efter ett test att jag har svår djup deprision vikket ej förvånade mig för jag slutade äta och mådde dåligt var nära jag försvann hela jag.
Men det vänder sakta men säkert och ger mig tid att läka.
 
Ger mig tid att vara och vila bara vara helt enkelt mindfulness och hitta mig själv och inte vara så förbaskat stenhård mot mig själv.
Och sluta lyssna på idioter helt enkelt!
 
Så jag försöker ta en dag i veckan till blogg inlägg och kommer det nån eclipse nymåne fullmåne mm händelser skriver jag oftast då med.
 
Och finnes nästan dagligen på korpangel Instagram sidan! 
Hjärtligt välkomna att följa mig där.
 
Trots allt skit som händer och hänt olycka och mm så the the show must go on
 
Kram ljus kärlek
Ha en magisk dag
 
Kan hända det kommer blogg inlägg oftare då jag måste vila och vila min fot som ej är så van än att stödjas på och gå på.
Funderar på att använda sandalen tills den känns bättre foten och benet mitt plus göra övningar för att stärka foten benet igen. Sakta men säkert.
Och må bättre varjedag pch äta mat jag lovar.
Men vet en sak att mina skador och mående
I will be back! 😉🤣
 
Er Trollslända korpängel häxa ❤️
 

Kommentera här: