Mercury retro grade slutar

Skuggan ca 2v efter så den 16aug!
Då är allt back om track men redan idag känns det lättare.
 
Kanske mobilen min slutar strula och jag kan skriva här med utan större kamp.
 
Har ni märkt det varit mkt av det förflutna som knackat på det senaste?
 
Själv har jag märkt detta i stor grad.
Vissa dörrar är bäst stänga för gott.
 
 
 
Nödvändigt att rensa lite stänga dörrar så slipper mrg komma i halloween sen med mer skit och jobbigheter från det förflutna.
 
Har själv rensat i min källare
Garage
Och hem
 
Gett bort
Kastat
Lite så har lite kvar men har fortfarande tid på mig.
 
Känner mig nöjd över det jag gjort jobbat med
Vad jag rensat healat och jobbat bort.
 
Det har ej alltid varit lätt.
 
Till nymånen blackmoon gjorde jag en sista rensning klippa av band så kändes otroligt kraftfullt.
 
 
Och jag hoppas dem som såg min live gjorde det jag gav råd om.
 
För mig hjälpte det mig massor idag är jag trött för det var massa jag släppte iväg och gjorde mig kvitt
Som nya önskningar satte frö affirmationer så känns toppen. 👌👍☺️
 
Vid fullmåne visar det sig om det fullbordats går i uppfyllese.
 
Spännande ❤️
 
Hoppas ni haft en bra mrg
Och överlevt den på bästa sett
Fniss 😂
 
Och att nymånen black moon jobbade lika bra för er som den gjorde för mig.
 
Om jag börjar gå ner i vikt så måste jag släppt massa skit och det är bra tecken.
 
Kram Ljus kärlek
 
 

Kommentera här: