Månen i vattumannen!

Lite sånt här postar jag på min insta sida
Om månen mm.
 
Sen spår jag lives när vissa saker ska ske om energin mm
 
Så kolla in min korpangel.
 
Månen är alltid avslut och ny början
Ladda sina kristaller göra mån vatten ladda smycken och göra sndra mån ritualer och energi jobb
 
Och skicka ut önskningar och framtidsmål
 
Vattumannen är en tänkare
Så Vad borde du tänka lite mer inåt på ,om?
Nu börjar vi närma oss hösten och då ska man ju gå inåt i sig själv och tänka inte vara Så aktiv och utåt vara ute.
Utan man går inåt och det blir lugnare och att man är mer inne i sitt hem igen!
Återgå till det vanliga ,vardagen
Hitta sina hobbies vardagen helt enkelt.
Jag fortfarande sommar kvar men vi känner att hösten närmar sig med stormsteg.
Visa börja jobba eller börja plugga ,börjar i skolan.
Så vad har du för planer för hösten den nu du sätter fröna eftersom det är skördetid och allting.
Vad behöver vi städa bort och släppa taget om nu när vi börjar närma oss hösten, ny kapitel i vårt liv?
Är de stor rens hemma i förråd garage källare bland folk i våra liv!
Känn efter vad du behöver och mår bra av.
Och sätt fart att rensa ut ge bort sälj saker
Men återanvänd också.
Fortfarande lite Mercury retro grade energier.
 
Sedan försvinner Mercury retro grade skuggan i samma veva månen kommer med sin styrka lejon kraft och sol energin typ. Tänker på lejon gaten som var som hänger kvar när lejon energin är kvar ännu ett tag.
Så när Mercury retro grade försvinner nu
Och allt blir vårt eget fel igen 😅 fniss 😉 ingenting att skylla på mer. 
 
Så mycket energi i luften även planeter solarflares som påverkat, påverkar oss nu.
 
Här gäller det att andas och ta en sak i taget och ingen stress.
Ett steg i taget framåt
Man kan inte påskynda saker eller stressa
Slutar bara värre och blir fel.
 
Ta hand om er
Och välkommen att boka tid för spåtid rådgivning hos mig om ni känner ni behöver lite hjälp råd tips och vill veta vad för kul väntar er i höst kanske har sommar pris än så passa på.
Sök upp mig på Instagram och skriv där till mig efter ni tryckt på följ knappen.
 
Kram Ljus kärlek magi
er korpängel häxa Trollsländan ❤️ 
 
 

Kommentera här: