Lammas Lugnhasad försenad inlägg

Kommer här 
Och förlåt!
Jag har varit sjuk och haft väldigt mycket bara har försökt att hålla igång min kanal på Instagram korpangel så kolla in den.
Och följ och var med och tävla!
☺️
 
Jag lyckades plocka lite halm och fixa lite andra material delar till min Quorn dollie
Så den gjorde Jag klart häromdagen här är bilder på den.
 
Den ska göra nytta här hemma med överflöd i pengar hälsa helt enkelt
Sen bränner jag den i beltane valborg då har hon gjort sitt
Allt ha sin egen tid ,charm.
 
De åren jag inte har gjort en corndollie
Har jag varit mer sjukare och haft pengasvårigheter
 
 
Lammas är 1- 2 augusti
Lugnhasad som den med kallas
Första skördefesten
 
Så då gör man typisk mat och en skördedocka corndollie.
 
Ja jag gjorde inte så mycket eftersom jag har varit sjuk utan det blev marknad gå på stranden 
Och äta lite god mat plocka halm på en äng där jag bodde förut och havsglas på stranden jag gick på.
 
Detta var exackt en vecka sedan jag var i Skänninge marken med min kompis.
 
Jag köpte en bastet staty så vacker ska försöka ta kort på den och ställa den på sin plats. och köpte ett sett halsband med örhängen med Trollslända på jätte fina passar min gamla ring utmärkt! 😊 Så nu fick jag komplett sett äntligen tog över 10år.
 
Var en magisk dag
Skatt hittades i form av en ring
Och även trampade jag i ett stenhjärta nån lagt ute i vattnet 
Den såg ut så här
 
Trollsländor och fjärilar förföljde mig.
En magisk dag i gott sällskap tack min vän för denna dagen.
😊
 
Så mitt firande av lammas sköts lite och det vart en bra dag(ar) ändå.
 
Förutom att det varit Mercury retro grade så har jag fortsatt med kartonger och omöblerandet min fot är bättre med.
Är glad för detta.
 
Det har fått ta tid för skador kan ej läkas fort eller påskyndas.
 
Tid är allt man behöver ibland.
 
Hoppas ni hade en magisk högtid
Vad gjorde ni?
 
Följer ni mig på insta och har ni sett mina lives och händelser?
 
Kolla in det
 
Avslutar med ett kort från min promenad i vackra varamon! 😊
 
Kram Ljus kärlek magi
Er Trollslända korpängel häxa ❤️
 
Solnedgångar är vackra men måmmå glömmer bort att se magin i dem och vara i nuet detta påminner solnedgång oss om
Att allt har och tar sin tid
Men solen kommer skina sin tid och månen på sin med som stjärnorna 
Som regnbågen tittar fram ibland allt har sin tid
 
Även min depprission tar sin tid och jag har gett mig själv tid 
Att bara vara så förlåt från min frånvaro här jag försöker hålla igång korpangel instagram sidan
Och haft massor och kämpar mot min depprission och sorg efter förluster, minnen hemska som skedde ett år sedan
 
Men ibland kommer fler inlägg i rad.
 

Kommentera här: