Följ mig och vinn spåtid!

 
 
Om du följer mig på Instagram korpangel
Och skriver till mig och säger att du har rekommenderat andra att följa mig när jag ser dessa följer mig 
Får du och den som följer mig en lott
Exvis du säger till kalle följa mig
Så kalle börjar följa mig
Du får lotten med ditt och kalles namn dras
Så vinner du 30min spåstid på cam med mig,kalle får ett kort jag drar. 
 
Så varje person du fixat som följer mig
Får vara med dig på en lott
 
Om kalle lyckats värva så fia följer mig
Så är kalle med om att vinna 30min med en lott.
Och fia får chans till ett kort!
 
Vill fia vinna 30min ser hon till någon av hennes vänner börjar följa mig.
 
Hängde ni med?
😅
 
Tänkte varje 50ny följare oxå lotta ut nåt 
Ett kort jag drar och tolkar till någon.
Så få folk att följa mig. 
 
Är snart uppe i 100 är du lycklig vinnare av ett kort eller 30min sittning?
 
Jag håller 30min sittning tills slutet av aug ändrar tiden lite
så ni har gott om tid.
Och min sida får tid att växa och gro.
 
Men skriv till mig på insta berätta vem ni sagt till att följa mig så då får ni en lott förutsatt dem fortsätter följa mig.
 
Lycka till!
 
Kan jag nå 100snart?
 
Eller mer?
 
Hjälp mig
Tusen tack 💪👌👍🙏❤️
 
Ljus kärlek och magi 
Er
Häxan Korpängel Trollsländan ❤️
 

Kommentera här: